T. C. İStanbul cumhuriyet başsavciliğI (cmk'nın 250. Maddesi İle Yetkili)



Yüklə 14.1 Mb.
səhifə57/278
tarix14.09.2018
ölçüsü14.1 Mb.
1   ...   53   54   55   56   57   58   59   60   ...   278
Parti Meclisiysen çalışacaksan heval İl yöneticiysen çalışacaksın heval İlçe yöneticiysen çalışacaksan Meclissen çalışacaksın yine DTK delegesiysen çalışacaksan öyle yani sorumluluk al ve arkadaşlar bir kaygıdan bahsetti. Ve bugün bu son dönemde (Anlaşılmadı…) ama heval bu gerekçe değil ki. Eğer biz (Anlaşılmadı…) orada 3 kişi de yeter. Ama Biz iş yapmazsak o annenin dediği gibi yürüyoruz slogan atıyoruz en son geliyoruz. Diyor atma atma bi baktık kendimizi burada gördük öyle yani ama şunu da görüyoruz. Mesela Bir anne geliyor ben geliyorum oraya ben slogan atmak istiyorum yönetici beni engelliyor. engellemeyin (Anlaşılmadı…) elbette ki bir şeyleri bastırmak için onun için geliyor yani. O açıdan biz şöyle bir yöntemi uygun gördük. (01.02.34) Her ilçenin önüne hedef koyacağız ve o ilçede kendi hedefini mahallere bölüştürecek ve her arkadaş kendi mahallesinden sorumlu olacak. Bir yerde toplayacağız (Anlaşılmadı…) yani şöyle bir ilçenin 10 tane mahallesi olsa 10 ayrı mahalleden herkes Taksime gelecek ve orda eylem gününde zaten basın açıklaması yapan arkadaşlar orada 3 arkadaşımız muhatap olacak onun dışında kimse muhatap olmayacak kimse müdahale etmeyecek Polisle muhatap olmayacak arkadaşlar var muhatap olacak il başkanımız var yani var muhatap olacak arkadaşlar o arkadaşlar olacak onun dışında sadece yaptıkları bizi engellemeye dönük bir yaklaşımdır. Orada biz (Anlaşılmadı…) böyle bir sıralama var. Ama dediğimiz gibi arkadaşlar bakın kesinlikle bu halk toplantılarını yapmamız gerekiyor. Yani bu süreci halka taşımamız gerekiyor,

X16 ERKEK ŞAHIS : (01.03.48 Anlaşılmadı…)

Y7 BAYAN ŞAHIS : (01.03.57) Saati söylemedi. Saati söyleyecek mi?
X17 ERKEK ŞAHIS : (01.04.17) Öncelikle hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum. Arkadaşlar gerek yok fazla uzatmaya gerek yok Fakat halk meclisindeki arkadaşlar ile il yönetimindeki arkadaşlarla buradaki toplantı bittikten sonra aşağıda bir durum değerlendirmesi yapacağız. (01.34.32) Parti Meclis üyesi TM Üyesi arkadaşlar yöneticileri İlçelerde çalışmak üzere görevlendirmeler yapılacak. Bunun planlaması da mahallelerde toplantı yapılacak alana nasıl ulaşılacak bununla ilgili yerelde ilçelerde arkadaşlarla beraber tartışıp ona göre kararlaşmaya gidilecek ama tüm arkadaşlar arkadaşlarında belirttiği gibi gün birbirimizi geliştirme zamanı değil onun için hiç kuşkusuz öz eleştirimizi herkes tüm yapıda ilçe yöneticilerine il yöneticilerine il başkanına vermeye ve seçilmiş başkana hepimiz bu sürecin başında vermek durumundayız dolayısıyla bu günden itibaren tüm mahallelerde çalışmaları başlatmak zorundayız ben bunu söylüyorum. Toplantıdan sonra parti Meclisi üyeleri ve İl yöneticileri ayrılmıyor.
HÜSEYİN ÇALIŞÇI (01.05.28) : Taksim’de saat kaçta? Saat söyleyin.

X17 ERKEK ŞAHIS DEVAM EDİYOR (01.05.32) : Saat 2 gibi gerekçesi olmaz. Geç kaldım yok trafik oldu şu bu olmasın saat tam 2’de (Anlaşılmadı…)

(01.06.00-01.06.16 KÜRTÇE KONUŞMA anlaşılmadı…)



Y8 BAYAN ŞAHIS (AYFER ..) (01.06.17) : Bende Divan ve arkadaşları saygıyla selamlıyorum. Zaten divan belli bir bilgilendirme yaptı ama biraz daha ayıklandırarak bilgi vermek istiyorum ben. Bide bir kaç arkadaşım var ilçelerde zaman zaman görülen onlarla kaynaşmak istiyorum. (01.06.30) Evet, biz Cuma günü Akşam Saat 10 de 3 bölgeden ayrı ayrı yerlerden birleşerek Ankara’ya hareket edeceğiz. Kürdistan ve Türkiye’nin bütün illerinden Kadınlar gelecek Ankara’ya doğru İstanbul’da 1, 2, 3 ayrı yerler toplanacak bunlar zaten ilçelere bilgilendiriliyor. fakat şöyle bir yaklaşım var. Bu sürece ve önderliğe dönük bir eylemdir. Açıktır. Bunun üzerine yapılacaktır. Ama sanki bir kadın eylemi yapılıyor diye algı var. Sanki kadınlar bu çalışmayı yapar. Sadece kadınlar bu çalışmayı yapabilir. Hani erkekler kendi işine başka bi işi var da ona bakmalı diye bir algı var. Yani bence bu algı yanlış bir algı hele hele (01.07.07) SÖZ KONUSU OLAN SÜREÇ VE ÖNDERLİKSE BENCE ARKADAŞLAR BİR KADIN EYLEMİ DİYİP EVET KADIN ÖNCÜLÜĞÜNDE SADECE KADININ GİDECEĞİ AMA ÖRGÜTÜN BİR PLANLAMASIDIR. Örgütün üyeleridir. İlçe başkanından Meclise yöneticisine en üstten en aşağıya kadar bu çalışmada her yer alan arkadaş bu çalışmada sorumlu hissetmelidir kendisini ilçelerimizde dahil dolayısı ile en büyük planlama zaten ilçelerindir. İlçeler planlamayı yapacak zaten bir hedef koyulmuş, divan da bitti İstanbul’dan yaklaşık her ilçeye bir tane otobüs düşüyor. Yani her ilçede bir otobüs çok rahat planlayabilir. Buraya kadın gelmedi. Burada kadın Meclisi yok. Yönetimimizde kadın yok. Kadınlar gelmedi diye bu çalışmayı yapamadık diye tartışmalar yaşanıyor. Bu tartışmaları kabul etmeyeceğiz. (01.07.56) Örgütün çalışmasıdır. Her arkadaşta bu çalışmadan sorumludur. Onun içinde PLANLAMANIN AYRINTISI ZATEN İLÇELERİMİZE ULAŞILIYOR. Bu konuda her arkadaşın da duyarlı olması gerektiğini bir kez daha belirtmek isterim. Teşekkür ederim.
HÜSEYİN ÇALIŞÇI (01.08.10) : Ayfer arkadaşın dedikleri hakkında şunu belirtim daha önceki toplantılarımızda da şunu söyledik. Gerçekten 2-3 şeyi aynı tekrar tekrar tekrarlamak bizi üzüyor. Ama ne yazık ki Özellikle İlçe başkanlarımızın bu konuda duyarsız davrandıklarını görüyorum ve her toplantıda yeniden gündeme gelebiliyor. (01.08.32) Ankara’ya gidecek kadın arkadaşlar için otobüsleri ilçeler tutar. Yani son gün yo benim haberim yoktu. Şöyle oldu. Böyle oldu. Demek yok. Bu kadın arkadaşlar 1000 kişiyi hedef koymuş, her ilçe bir araç kaldıracak dolayısı ile bunların sorumluluğu da İlçe başkanları ve yöneticilerindir. Yoksa Kadınlar gelmediler. Kadın Meclisinden gelmediler kadın haklarından gelmediler öyle bişey yok. Bu çalışmayı sonuçta arkadaş şey yaptı. Sadece kadın çalışması değil, erkeklerinde yürüteceği bir çalışma Otobüslerde ilçe örgütlerinindir.
X19 ERKEK ŞAHIS : (01.09.17 Şahıs KÜRTÇE Konuşuyor Anlaşılmadı..) Bağcılarda ilçede söylediler şey var Demokratik şey bizde Demirkapıda arkadaşlarla çalışma başlattık evet Bağcılar Demirkapı
Y9 BAYAN ŞAHIS : (01.10.04) Bir şey eklemek istiyorum arkadaşlar. Hepinizi saygıyla selamlıyorum. Bu kadınların Ankara’ya gitmesi ile ilgili arkadaşların kaygılandığını görüyorum. 2 Eylül’lün böyle birbirine şeyleri var. Birbiriyle kaynaşması birbiriyle birleştirmesi sonuçta arkadaşlar bundan hiç bir kaygı duymasınlar (01.10.28) biz 1000’i aşkın kadın Ankara’ya gideceğiz Cuma gidip Pazar günüde burada olacağız onu merak etmeyin yani ek bir şey olarak düşünmemek gerekir.
X20 ERKEK ŞAHIS : (01.10.36) İstanbul’da 1000 kadın mı var.
Y9 BAYAN ŞAHIS Devam Ediyor : (01.10.40) En az 1000 kadınla gideceğiz.
X21 ERKEK ŞAHIS : (01.10.41) En az 10000 kadın eyleme gelecek. Ben biliyorum yani. (Gülüşüyorlar Anlaşılmadı…) arkadaşlar gerçekten İstanbul’da hiç böyle yapmadık değil mi? yani benim demek istediğim ne noktaya geldiğidir. İstediğimiz gündemi yaratalım. Ama İstanbul’da gerçekten bir şeyler de yapmak gerekli yani Yine orada yapanlarda bu arkadaşlardır. Sadece biz bunu yetersiz görüyoruz.

Y10 BAYAN ŞAHIS : (01.11.13) Arkadaşlar duymuyoruz.

X21 ERKEK ŞAHIS Devam Ediyor : (01.11.16) Arkadaşlar sessiz olun. Yani Bu yaptıklarımızın süreci karşılamadığını daha güçlü katılmamız gerektiğine inanıyorum. O açıdan da arkadaşlar bundan sonra görev ve sorumluluklarına böyle yaklaşsınlar. Arkadaşlara başarılar diliyorum. (Anlaşılmadı…)
Şeklinde olduğu,
TOPLANTI ÇÖZÜM TUTANAKLARI ÜZERİNDE YAPILAN İNCELEME SONUCUNDA;
Bu toplantının terör örgütünün 15 Haziran tarihini esas alarak Demokratik Konfederalizm çerçevesinde oluşturacağı yapılanmanın gerçekleşmemesi üzerine meydana gelen hayal kırıklığına binaen devleti müzakereye mecbur etmek için eylemlerin her alana yayılıp daha da şiddetlendirilerek sürdürülmesi kararlarının alındığı bir toplantı olduğu, gerek ÖCALAN’ın avukatlarıyla görüştürülmemesi gerekse terör örgütüne yönelik içeride ve dışarıda yapılan operasyonların protesto edilmesi amacıyla yasa dışı her türlü eyleme baş vurma kararlılığının ortaya konduğu, bu kapsamda boğaz köprülerine çıkarak oturma eylemi yapıp yolu trafiğe kapama, valilik, emniyet müdürlüğü, belediye ve elçilikler gibi kurumların önünde kitlesel eylemler yapma, hatta bu kurumları işgal etme kararı aldıkları, daha da ileri giderek “Biz de anayız Eylem olduğu zaman biz da ana olarak panzerlerin önünde durmalıyız üstümüze geldiklerinde gençlerimiz yalnız kalıyor bizim arkadaşlar şehit oluyor biz de olalım metropollerde. Ben anayım Taksim de arkadaşlarımız nasıl dağıldığında analarımız nasıl dağıldı sadece ben öne atladım analarımızın atlaması gerekir. Gençlerin panzer önünde kaldığı gibi biz de kalalım. Slogan atalım dağılmayalım kaçmayalım sivil itaatsizlik diyoruz yani. Eğer Bize saldırı var dağlarda olsun başkanımıza olsun partimize olsun İHD mize olsun varsa biz de gideceğiz eylem olduğunda Taksim e oturacağız bize gaz atsınlar top atsınlar saldırsınlar biz de şehit olalım DÖRT TANE ANA ŞEHİT OLDU MU SESİMİZİ BÜTÜN DÜNYA DUYAR ….. Ben annelerin söylemini destekliyorum panzerlerin önüne atlayalım” şeklinde kararlar alıp örgütün eylemlerinin kamuoyuna duyurulması için birkaç kadının kendisini polis panzerlerinin önüne atarak ölmelerinin planlandığı,

PKK’nın dağdaki militan kadrosunun bu terör hareketinin askeri gücü olarak sunulduğu,



İstanbul ilinde gerçekleşen yasa dışı eylemlerin KCK/TM İstanbul Meclisi tarafından planlanarak örgütün ilgili birimlerine iletildiği ve militan kadrolarının bu talimatları uygulamaya koyduğu, nitekim “Örgütün çalışmasıdır. Her arkadaşta bu çalışmadan sorumludur. Onun içinde PLANLAMANIN AYRINTISI ZATEN İLÇELERİMİZE ULAŞILIYOR.” şeklindeki beyanın bu durumu açıkça ortaya koyduğu,
07.12.2011-09.12.2011 TARİHLERİNDE GERÇEKLEŞEN TOPLANTILARIN ARDINDAN MEYDANA GELEN YASADIŞI EYLEMLERİN ZABITA TARAFINDAN;
EYLEM 1 : 14.09.2011 günü saat:21.55 sıralarında İlimiz Sultangazi İlçesi Esentepe Mahallesi Muhtarlığının önüne kimliği meçhul yüzleri siyah maske ile kapatılmış 4-5 kişilik gurup tarafından 2050/1 sokak içinde ellerindeki Molotof kokteylleri atarak 2867 sokak istikametine kaçmışlardır. Olay Yeri İnceleme ekipleri 1 adet atılmamış, Muhtarlık duvarına atılmış 1 adet,2050/1 sokak içerisine atılmış 2 adet Molotof kokteyli parçaları ile şahısların kaçtıkları istikamet olan 2867 sokak içinde 3 adet lastik eldiven ve 2 adet siyah maskeyi inceleme yapmak üzere almışlardır. Olayla ilgili her hangi bir can kaybı zarar ve ziyan olmadığı görülmüş olup, olayla ilgili tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 2 : 15.09.2011 günü saat:14.50 sıralarında ilimiz Bahçelievler ilçesi Kadir Has Center önü E-5 yan yolda bulunan durağa 20-25 metre kala Faruk ERDEMİR isimli şahsın sevk ve idaresinde bulunan 34 TD 6336(98 İ) plaka sayılı özel halk otobüsünde bulunan yolculardan birisinin otobüste bomba var kapıyı aç demesi üzerine otobüs şoförünün aracı sağa çekerek yolcuları indirdikten sonra aracın içerisinde bulunan cep telefonunu alarak boşluğu attıktan sonra yolcuları tekrardan otobüse bindirerek yola devam ettikten kısa bir süre sonra bomba patlamış, patlama neticesinde herhangi bir can veya mal kaybı olmamış olup; konuyla ilgili olarak tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 3 : 15.09.2011 günü saat:22.45 sıralarında ilimiz Küçükçekmece ilçesi Kanarya Mahallesi Şahin Caddesi Mavi Kuş Sokak içerisinde bulunan arsada yüzleri maskeli 100 kişilik grubun PKKM/KONGRE-GEL terör örgütü adına korsan gösteri yapmak amacıyla toplanarak ‘Biji Serok apo, yaşasın Kürdistan, Kürdistan TC’ye mezar olacak, özerklik hakkımız engellenemez’ şeklinde slagonlar eşliğinde ellerinde bulunan taşlar ve Molotof kokteyllerini yol üzerine ve sağa-sola doğru atmaya başlamaları üzerine İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri ve TOMA (toplumsal olaylara müdahale aracı) ile suyla müdahale edilmiş, müdahale sonucunda grup ara sokaklara kaçarak dağılmışlardır. Kaçma istikametinde bulunan Şahin Caddesi No:46/1 sayılı yerde bulunan Karadeniz Kıraathanesi ve Flaman Caddesi No:28 sayılı yerde bulunan Toros Kıraathanesi isimli işyerlerine taş atılmak suretiyle camları kırılarak zara verilmiş, daha sonra ara sokaklara dağılan grup sokak içerisinde park halinde bulunan Berkan DEDE isimli şahsa ait 34 YA 7406 plaka sayılı, 2000 modeli Renault Kango marka aracın ön camı kırılmış, Oğuz KILIÇ isimli şahsa ait 34 DST 26 plaka sayılı 2004 model Cıtroen C3 marka aracın kapılarında hasar ve Aysel ÇAVDAR isimli şahsa ait 34 YP 5881 plaka sayılı 2010 model Dacia Logan marka aracın camlarının kırıldığı tespit edilmiş, ayrıca grubun attığı taş ve Molotof kokteyllerinden ilçe Asayiş Büro Amirliğinde görevli Komiser Cemalettin ARSLAN ve Polis Memuru Osman BEYCUR el ve ayaklarından hafif şekilde yaranmış olup; konuyla ilgili olarak tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 4 : 18.09.2011 günü saat 22.00 sıralarında İlimiz Eyüp ilçesi Güzeltepe Mahallesi Yavuz Selim Caddesi üzerinde bulunan İETT garajına 1 adet Molotof atılmış, atılan Molotof garaj ile yol arasındaki kaldırıma düşmüş fakat yanma olayı meydana gelmemiştir. Olay yerinde Bomba İmha ekiplerinin yapmış oldukları incelemede garajda bulunan 34 MLY 61 plaka sayılı man körüklü otobüsün üst tavanında çöküntülerin olduğu, inceleme sonucu “el yapımı parça ve basınç etkili plastik kutuya hazırlanmış bomba”olduğu, görgü tanıklarının ifadelerine göre yüzleri kapalı 3 şahsın olaydan sonra Biji Serok Apo”şeklinde slogan atarak uzaklaştıkları öğrenilmiş olup; olayla ilgili tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 5 : 18.09.2011 günü saat 19.30 sıralarında İlimiz Beyoğlu Yenişehir mahallesi Sefa meydanı sokak No.34/A sayılı yerde faaliyet gösteren BİM Markete yüzleri puşi ile kapalı yaklaşık 30 kişilik grubun Molotof kokteyli ve taşlarla saldırmaları sonucu marketin giriş kısmında bulunan camların kırıldığı;Aynı grubun Hacı Ahmet Mahallesi Karakol Sokak No.64 sayılı adresteki semt konağı içinde bulunan Sağlık ocağının camına taş atılması sureti ile camının kırıldığı ve bahçe kısmına 1 adet Molotof kokteyli atıldığı ve şahısların kaçarlarken yaklaşık 15 kadar araca zarar verdikleri görülmüş olup; olayla ilgili tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 6 : 18.09.2011 günü saat 22.00 sıralarında İlimiz Zeytinburnu ilçesi Veliefendi Mahallesi 75/3 sokak ile Semiha Şakır caddesinin kesiştiği yerde bulunan İş Bankasının bankamatiğine Molotof kokteyli atıldığı ve Bankamatiğin yandığı, bitişiğinde bulunan Albaraka Türk bankasının bankamatiğinin alt kısımlarında islenme olduğu ve köşe camının çatlak olduğu yapılan incelemeler sonucu görülmüştür. Olayı gerçekleştiren yüzleri maskeli şahısların taşları ve ellerinde bulunan Molotofları yaklaşan resmi ekip otosuna atmaya başladıkları, kovalamaca sonucu Önleyici Hizmetler ekiplerince 1-Mardin Nusaybin nüfusuna kayıtlı 1991 doğumlu Kamuran YİTİK 2-Mardin-Midyat nüfusuna kayıtlı 1991doğumlu Mehmet Masum BADUR,3- Mardin-Midyat nüfusuna kayıtlı 1990 doğumlu Sinan DEMİR, Mardin –Nusaybin nüfusuna kayıtlı 1988 doğumlu Selman YALÇIN isimli şahıslar yakalanarak gerekli işlemlerin yapılabilmesi için Şubemiz Bölücü Büro Amirligine teslim edilmiştir.
EYLEM 7 : 18.09.2011 günü saat 21.05 sıralarında İlimiz Bağcılar ilçesi Demirkapı Mahallesi Ceylan Sokak içerisinde yüzleri maskeli yaklaşık 25-30 kişilik grup; BİJİ APO SEROK APO, ÖCLANA ÖZGÜRLÜK-sloganları atarak Velioğlu caddesi üzerinde bulunan çöp konteynırlarını yola devirip ellerinde bulunan Molotof kokteyllerini yola atarlar. Molotofların Cadde üzerinde yandığı sırada şahıslara zırhlı şortland araçla müdahalede bulunulmuş, şahısların aracı taşlayarak, Ceylan sokak, Ferhat sokak; adil sokağı takiben Piri Reis parkı istikametinde 8-10 adet Havai fişek atarak ara sokaklara kaçarak dağılırlar. Olayla ilgili tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 8 : 18.09.2011 günü saat 20.20 sıralarında İlimiz Maltepe ilçesi Gülensu Mahallesi Heykel meydanında, Mesut caddesi ile Kazım Karabekir caddesinin kesiştiği yerde yüzleri maskeli 25-30 kişilik grubun çöp konteynırlarını yola çekerek barikat yapıp, cadde üzerine Molotof kokteyli atarlar. Meydanda bulunan Atatürk büstünün büyük bir bölümünün yandığı, gönderde bulunan Türk Bayrağının indirilerek yakılmış olduğu görülmüştür. Olay yerine intikal eden zırhlı araca Molotof kokteyli ve taş atarak ara sokaklara kaçarak dağılmışlardır. Olayla ilgili tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 9 : 18.09.2011 günü saat 23.40 sıralarında İlimiz Bahçelievler ilçesi Zafer Mahallesi Samanyolu Sokak ve Kaptan Sokak arasında bulunan ara sokaklarda yüzleri maskeli 5-6 şahıs ellerinde bulunan Molotofları çakmakla yakmaya çalıştıkları sırada 74.44 kod no.lu ekibin, Dur Polis şeklinde birkaç defa bağırması üzerine Molotofları yakmadan ekip otosunun önüne atarak kaçmaya çalışırlar. Havaya iki el ateş eden ekip kovalamaca sonucu Siirt Kurtalan nüfusuna kayıtlı Hüseyin-Emine oğlu (TC 59224203704)14.10.1993 doğumlu Rezan DEMİRHAN yakalanmıştır. Diğer kaçan şahıslar, ilçe ekiplerinden istenen yardım sonucu kovalama ve orantılı güç kullanarak etkisiz hale getirilen Mardin doğumlu, merkez Cevizpınar köyü nüfusuna kayıtlı Suphi-Emine oğlu (TC 50590528712)Mehmet Veysi ARPA ile kaçmaya teşebbüs eden Siirt Kurtalan nüfusuna kayıtlı Abdullah-Hanım oğlu (TC 11321800590)Recep MATYAR elinde bulunan bıçakla görevli memurun üzerine saldırmış ve bu saldırı sonucu üniforması ve atleti kesilen memur tabancasını çıkarıp korkutmak amacı ile hedef gözetilmeksizin yere doğru ateş etmiştir, şahıs sağ bacak baldırından yaralanmıştır.112 acil ile Çapa Tıp Fakültesine getirilip tedavisi yapılmıştır. Olay yerinde bulunan 1 adet” parça tesirli ve fitil ateşlemeli el yapımı bomba” 1 adet siyah bez maske,11cm.uzunluğunda tırtırlı siyah bıçak,1 adet 9mm.MKE yapımı boş kovan, Molotof yakmak için kullandıkları çakmak elde edilmiş olup, incelenmek zere uzman ekibe teslim edilmiştir. Yaşları küçük olan Recep MATYAR ile Rezan DEMİRHAN Bahçelievler Çocuk Büro Amirliğine teslim edilmiştir. Olayla ilgili tahkikata başlanılmıştır.
EYLEM 10 : 19.09.2011 günü saat 01.00 sıralarında İlimiz Gaziosmanpaşa ilçesi Karayolları Mahallesi 630 sokakta bulunan Selahattin Eyyübi İlk Öğretim Okulu Ana sınıflarının bulunduğu yerde bir patlamanın meydana geldiği, Uzman ekibin yapmış olduğu inceleme sonucu, plastik kutuya hazırlanmış “el yapımı parça ve basınç etkili bomba”olduğu anlaşılmış, sınıfın iki katlı olan camından bir camının kırıldığı başkada bir hasar olmadığı görülmüş olup; olayla ilgili tahkikata başlanılmıştır”
Şeklinde tespit edildiği,
Anlaşılmıştır.

20.09.2011 TARİHLİ TOPLANTIYA AİT SES KAYDI ÇÖZÜM TUTANAĞI
(13. TOPLANTI)
20.09.2011 günü ilimiz Beyoğlu ilçesi, Kalyoncukulluk Mahallesi Kayoncu Kulluk Caddesi No:29sayılı adreste faaliyet gösteren BDP İl Başkanlığı binasında; teknik araçlarla yapılan ortam dinlemesinin çözümünün;
(00:00) KÜRTÇE KONUŞUYOR ANLAŞILMIYOR…

Şahıs Abdulrezzak DAĞCI (07:53) : şey etkindir arkadaşlar sonlarda arkadaşlarımız buraya getirildi. Şimdi yerel (anlaşılmadı…) sıkıntı ordadır o açıdan yani arkadaşlar dile getiriyor. Önümüzde yerel biraz yürütme yani yereldeki inisiyatif biraz farklı yani bizim sorunları çözme noktasındaki (anlaşılmadı…) yapılan tartışmalar temelinde şimdilik temelinde öneriler yapıyor. Budayeterince yereldeki inisiyatif talebi bir girişim gerçekleştirildi. İnisiyatif olarak bir eylem o açıdan bir elit kalıyor o açıdan şimdi şöyle bir şey izleyelim eylem olacak eylemin şekli şemali nasıl olacak haberiniz yok arkadaşlar öneri sonucunda geliyorlar. Ama arkadaşlar (anlaşılmadı…) inisiyatif kimdedir. Kim ne yapacak biz ne yapacağız bunların hepsi (anlaşılmadı…)ayrıntılıdır yani (anlaşılmadı…) bir bakıyorsun senin yaptığın bütün çalışmalar en ufak (anlaşılmadı…)şimdi eylem olmadan önce arkadaşlar yani şimdi (anlaşılmadı…) ilden artık planlama alınmıyor. Yorumlar nedir. Ne yapmamız gerekir. Konumuz nedir. İnisiyatifimiz nedir. Ne yapmamız gerekiyor. Haberinde değil Ama diğer anlamda çalışma talebinin şeyi sönük kalıyor. (anlaşılmadı…)3-4 tane toplantı almışız yani halk toplantısı hiçbir sıkıntı yok. Yani yardım etme toplamda buraya tekâmül ediyor. Şimdi buraya gelen üyeler böyle sadece basın açıklamaları için giden değil çalışmak için gelmişlerdir. Ama bir baktık ki diğer arkadaşın dediği gibi yani farklı alternatif ve (anlaşılmadı…)şimdi biz hepimiz ortada kaldık. Polislerin ortasında kaldık. Diğerlerini zaten bilmiyorum. gözaltına alındı. Şimdi böyle bir durum onun için bu saatten sonraki il yürütmesinde yapılan çalışmaların (anlaşılmadı…) bu doğrultuda tekniklerin dışında bir şeyler paylaşması gerekiyor.(anlaşılmadı…)bunu yapacağız bunun yapılması gerekiyor. Bizimde o hisse kapılmamız gerekiyor. Şimdi bu olmadığı için sönük kalıyor. Bu sefer sadece il yürütmesi her ne kadar destek verebilirsiniz orada boşa düşüyor yani. Etkili olamıyoruz yani bir şey dediğiniz zaman acaba bizde farklı bir planlama varmı. Arkadaşlar bir planlama tartıştılar mı?bu planlamayı boşa çıkartacak ııı insan düşünüyor yani kafasına göre (anlaşılmadı…)varsa nitelikli düşünemiyor. Yereldeki ııı il yürütmesinin tümü de olmasa yani diğer arkadaşlar geldiği zaman (anlaşılmadı…)her haftada toplanıyorduk. Arkadaşlar da bütün detayları (anlaşılmadı…)şimdi bugün arkadaşlar belki farklı düşünüyorlar ııı bilmiyorum ben böyle bir hak iyi oluyor tam bilmiyorum. Ama böyle bir durum varsa eskiden böyle bir şey paylaşıyorduk. Şimdi bilgiler size geliyor. Onun dışında diğer anlayan arkadaşın dile getirdiği örgütsel manada bir sıkıntı yaşıyoruz. Şuan önümüze koyduğumuz 3 tane ilçe vardı. Yani etkinliklerin dışında da aynı zamanda da meclis çalışması yapıyoruz. Yani çekmecede başlayabiliriz. Başakşehir de toplantı alabiliriz. Esenyurt’u güçlendirdik. Çalışmaları hızlandırdık. İlçenin bir tanesi yok. Arkadaş dedi ya (anlaşılmadı…)şimdi çekmecenin durumu sadece Kanarya üzerine biniyor. Kanarya diğer 21 mahalle devre dışı o açıdan bunların hepsinin gözden geçirilmesi gerekir. İl de ilçeleri de birbirine yansıyor.Diyelim meclis ne kadar güçlü olursa o kadar ilçe güçlenir ilçe de ne kadar güçlenirse Meclisler güçlenir. Birbirine bağladır. Şimdi bunlar bütün sıkıntılar üst üste olduğu için ister istemez etkinliklerimiz (anlaşılmadı…) o açıdan diğer bir yandan da katılım noktasındaki bir sıkıntı yoktur. En az benim gözlemim benim çalıştığım alanda halkımızın (anlaşılmadı…)gelmiştir. HATTA BU AKŞAM BİLEN ARKADAŞLAR EYLEM YAPMIŞLARDIR. 5 (ANLAŞILMADI…) EYLEM YAPMIŞLARDIR. BİR ARKADAŞIMIZ YANİ KURŞUN BURADAN GİRMİŞ AMA GERÇEK MERMİ (ANLAŞILMADI…) BAHÇELİEVLER 4 TANE ARKADAŞIMIZ ŞUAN YARALI VAR. ŞEY YANİ GÖZALTINDA
X2 Erkek Şahıs (13:55) :üzerinde kurşun mu var.
Abdulrezzak DAĞCI Devam ediyor (13:57) :Buradan gerçek mermi girmiş buradan çıkmış yani sadece birisinin yaralı olarak (anlaşılmadı…)şimdi burada da şey var. Bu kadar tahrik var. Bu kadar (anlaşılmadı…) biz eylem koymadık ama sen buralara kazıyarak geldin. Sende burada seferber oldun. (anlaşılmadı…)buda bir eylemdir. (anlaşılmadı…)sisteme bu eylem için ııı bıraktığını koştuğunu bütün yollarının mahallerinin sokaklarının seferber ettiğini buda bir eylem yani ilçe eylemi yürüyüş yapmaktır bir yere gitmek değil yani önemli olan o günün o sistemi kapmaktır yani şimdi biz bunu başardık mı belki yeterince değil ama bence bunu İstanbul’da yaptık yani. Biraz daha organize olsaydı. Biraz daha organize kesin sonuç alabilecektik. Şimdi bunlar örgütsel durumumuzu zaten arkadaşlarımız biliyorlar. (anlaşılmadı…)yalnız arkadaşlarımız biraz daha detaylı yerelde birşey yaptılarsa (anlaşılmadı…)başka



Dostları ilə paylaş:
1   ...   53   54   55   56   57   58   59   60   ...   278


Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©genderi.org 2017
rəhbərliyinə müraciət

    Ana səhifə