T. C. İStanbul cumhuriyet başsavciliğI (cmk'nın 250. Maddesi İle Yetkili)


:30 :22 :herkes kendi arasında konuşuyor (anlaşılmıyor) 02.30.36x6 erkek şahıs



Yüklə 14.1 Mb.
səhifə55/278
tarix14.09.2018
ölçüsü14.1 Mb.
1   ...   51   52   53   54   55   56   57   58   ...   278

02:30 :22 :herkes kendi arasında konuşuyor (anlaşılmıyor)

02.30.36x6 erkek şahıs : özellikle bayram dolayısıyla araç bulmakta güçlük çekebilir arkadaşlar (anlaşılmıyor) araç bulmakta güçlük çekebilir o yüzden (anlaşılmıyor) son güne bırakmamalıdır. (anlaşılmıyor) hatta büyük otobüsten çok hatta minibüs bizim(anlaşılmıyor) binek arabalarımız mahallelerden hareket edilirse (anlaşılmıyor) son dakikaya kalınırsa arkadaşlar dediğim gibi araç (anlaşılmıyor)
02: 31:05x7 erkekşahıs : bayramın üçüncü günü ne oluyor

02:31:08 x8 erkek şahıs :perşembe

02:31.13Mumtas AYDENİZ :Yani arkadaşın dediklerini arkadaşlar gözden geçirsinler. Dursun hocanın bahsettiği Kent Konseyi bizim çalışmamızdır arkadaşlar. Kent Konseyinin sorumluluğunu almışız bu çalışma bizim çalışmamızdır. Tamam .. Arkadaşları dinleyin, arkadaşlardan beklentimiz eğer biz çalışırsak amacımıza ulaşacağımızı umuyorum. teşekkür ediyorum başarılar size.

02.31: 50 : (kendi aralarında konuşuyorlar - anlaşılmıyor)

02:32:16 TOPLANTI BİTTİ”


Şeklinde olduğu,
TOPLANTI ÇÖZÜM TUTANAKLARI ÜZERİNDE YAPILAN İNCELEME SONUCUNDA;
Bu toplantıda da yine İstanbul’da yapılması planlanan yasa dışı terör eylemlerinin planlandığı, bu kapsamda terör örgütü lideri Abdullah ÖCALAN’ın avukatlarıyla görüştürülmemesi, 1 Eylül Dünya Barış Günü ve Türk Silahlı Kuvvetlerinin Kuzey Irak’taki terör örgütü kamplarına yaptığı operasyonların bahane edilerek şiddet içeren terör eylemlerinin gerçekleştirilmesi, bu eylemlerde KCK meclislerinde yönetici konumunda olan üst düzey şahısların ön planda bulunması kararlarının alındığı, “İSTANBUL DA EYLEM OLDUĞU ZAMAN DÜŞMANIN AYAĞI KIRILIYOR SAKATLANIYOR. BÜYÜK BİR NEFES VERİYORSUN KÜRDİSTAN A YANİ” denilerek bu eylemlerin hedefinin terör örgütünün kırsalda yürüttüğü silahlı eylemlere destek olduğunun belirtildiği, bu eylemlere ilişkin olarak basında demokratik hakların kullanıldığına dair beyanların ise içlerinin ne kadar boş ve taraflı olduğunun ortaya çıktığı,
işte gün gün iyi atıyorlar Kürdistan’da kalmadılar güçleniyoruz ATIYORUZ ONLARI görüyorsunuz görüyorsunuz. Şimdi Kürdistan’da ....BU DEVLET NE YAPACAK NE YAPACAKLAR HİÇ BİR ŞEY YAPAMAYACAKLAR KÜRTLER ÇOKTUR KÜRDİSTAN’I SANA BIRAKACAK BİZ … HER ŞEYİDE KABUL EDECEK MECBUR KALIP KABUL EDECEK BUNUN BAŞKA YOLU YOK AMA BUDA BİZİM ELİMİZDE BU MÜCADELEYSE VURMAKSA DİĞER BİR AYAĞI DA SİZSİNİZ … ŞİMDİ ARKADAŞLAR KÜRDİSTAN CUMHURİYETİ KÜRTLERE KUTLU OLSUN DİYORLARifadelerinin ise hiçbir yoruma ihtiyaç bırakmayacak derecede açık olduğu,
Terör örgütü içerisinde faaliyet yürütürken çıkan çatışmalarda ölen militanlarının ailelerine gerekli ilgi ve alakanın gösterilerek iletişimin arttırılması gerektiği üzerinde durulduğu,

Bu toplantıda da Demokratik Toplum Kongresinin bir PKK örgütlenmesi olduğu hususunun vurgulandığı, nitekim toplantıda; “DTK’NIN İZDÜŞÜMÜ İLÇELERİNDE MECLİSTE OLMALIDIR” şeklinde dile getirilen beyanın bu durumu açık şekilde ortaya koyduğu,

Toplantıda üzerinde hassasiyetle durulan hususlardan birinin de PKK terör örgütü mensuplarının örgüt adına ellerinden gelen her şeyi yapmaları, bu hususta hiçbir fedakarlıktan kaçınmamaları gerektiği hususu olduğu, nitekim; “bu süreçte biz rolümüzü oynarsak inanın ki diyoruz Tansu Çiller gibi olacak ama o ondan da rezil olacak ondan daha kepaze olacak ve vallahi biz amacımıza ulaşacağız” şeklindeki beyanla bu hususun ifade edildiği, konuşmacının tarihteki Kürt isyanlarını nazara verip, bir sürü insan ölse de özgür bir devletin kurulması gerektiği, ancak bunun yapılamadığı, bugün bu tarihi görevin kendilerinde olduğunu, neye mal olursa olsun bu hususta başarılı olarak özgürlüğe kavuşacaklarını ve devleti inşa edeceklerini dile getirdiği, “bizim kürdistan milleti ordan çıkmayacak o canını verecek ama çıkmayacak. PKK BİTMEZ ” şeklindeki beyanıyla da bu hususu ortaya koyduğu,

Toplantıya katılanlar arasında bir hiyerarşi bulunduğu, KCK İstanbul İl sorumlusu şüpheli Mumtas AYDENİZ’in toplantıyı idare ettiği, Mumtas AYDENİZ’in müsaade ettiği şahısların konuşabildiği, nitekim Lütfiye GÜRBÜZ’ün konuşması üzerine şüphelinin “Ben sana izin vermedim ama sen konuşuyorsun yani” şeklindeki beyanla şüpheli Lütfiye’yi uyardığı ve toplantının ilerleyen bölümlerinde “TOPLANTININ ORTASINDA TELEFON ÇALARSA ARKADAŞI DIŞARI ÇIKARIRIM,” şeklindeki tehditkar ifadeyle tüm katılımcılar üzerindeki hiyerarşik durumunu ortaya koyduğu,

Toplantıda “HEPİNİZİ KÜRDİSTAN ÖZGÜRLÜK ŞEHİTLERİ ADINA 1 DAKİKALIK SAYGI DURUŞUNA DAVET EDİYORUM,” şeklinde beyanla katılımcıların terör örgütü militanlarından ölenler için saygı duruşu yaptıkları,

Şüpheli Mumtas’ın toplantı içerisinde terör örgütünün kendi yargılama sistemini oluşturduğunu beyan ettiği, nitekim “BİZ KENDİ KENDİMİZE KURUYORUZ BİZ O POZİSYONDAYIZ KÜRDİSTAN İÇİNDE KALMAMIŞ SİSTEM KALMAMIŞ KARAKOL KAÇ TANE KÜRDİSTAN DA HİÇ BİR DAVA GİTMİYOR ONLARA NİYE ÇÜNKÜ KÜRDİSTAN DA KALMAMIŞLAR GÖRMÜYORLAR İSTERSENİZ KIRALIM BUNUN İÇİN KÜRDİSTAN’DAKİ AMACIMIZ şeklindeki ifadeyle bu hususu ortaya koyduğu,


Anlaşılmıştır.

07.09.2011 TARİHLİ TOPLANTIYA AİT SES KAYDI ÇÖZÜM TUTANAĞI
(11. TOPLANTI)
07.09.2011 günü ilimiz Beyoğlu ilçesi, Kalyoncu Kulluk Mahallesi, Kalyoncu Kulluk Caddesi, No:29 da bulunan BDP İstanbul İl başkanlığı binasının teknik araçlarla yapılan ortam dinlemesi neticesinde elde edilen ses kayıtlarının çözümünün;
BÖLÜM 1:
ŞEYHMUS KALKAN(00:00) : doldurmuşuz zaten(Anlaşılmadı…) Ayşe (Anlaşılmadı…)arkadaş (Anlaşılmadı…)Biz burada bunun koşullarını biliyoruz ben yürütmede yer alan biraz daha çok samimi olalım işte ben gibi samimi olarak söylemeli samimi olarak ben yürütmenin işimi yapamıyorum daha çok iş yaparım. Zaman zaman böyle diyen arkadaşlar varsa da şimdi (Anlaşılmadı…) o konuda bütün arkadaşlara söz hakkı vereceğim buyrun

Y1 Bayan Şahıs (00:46) : Söyledikleri (Anlaşılmadı…)

ŞEYHMUS KALKAN (00:52) : sorun yok diyosun yürütme de yürütmenin bazı (Anlaşılmadı…)söyleyeceğimiz şuandaki tartıştığımız konu nettir yani yürütmenin vasıflarını yerine getiririz ve bu zaman bu güç ister emek ister yani o anlamıyla söylüyorum. Yani yarın öbür gün işte buradaki arkadaş bunu demesin Allahım işte aslında ben yürütmeye elverişli değilim demesin. Ayfer arkadaş. Buyur abi;

X2 Erkek Şahıs (01:35) Kağıthane (Anlaşılmadı…)

ŞEYHMUS KALKAN (01:37) : Bilmiyorum nerede olduğunu

X2 Erkek Şahıs (01:40) : (Anlaşılmadı…)yani arkadaş bir önceki toplantıda kendisinin görevi götüremediğini söylemişti. Hatırlıyorsan kadın başörtülü bir kadın arkadaştı dolayısı ile toplantılara da katılmıyordu arkadaş.

ŞEYHMUS KALKAN·(02:02) : Başka bilgin var mı?

X2 Erkek Şahıs (02:04) : Başka bilgisi olan var mı?

X3 Erkek Şahıs (02:06) : o arkadaş zaten gözlem boyutu ile her zaman kendisi dile getiriyor. Diyor ki gözlem boyutu ile ben verimli olamıyorum. en çok ben eğer verimli olursam yerel de daha verimli olabilirim kendisi de söylüyor.Bende aynı şekilde yani arkadaş yerelde (Anlaşılmadı…)

ŞEYHMUS KALKAN(02:43) :Şevval sen ne diyorsun. Arkadaşın durumu nedir. Ne olur.

Y2 Bayan Şahıs(02:46) :Arkadaş şuan memlekettedir gelmiş mi gelmemiş mi bilmiyorum yani bir hafta on gündür memlekettedir. Yani çok arkadaşın dediği gibi her defasında kendisini de ifade ediyor yerellerde sanki daha şeydir ama bilmiyorum yani.

ŞEYHMUS KALKAN(03:03) : Sorunu nedir peki arkadaşın?

Y2 Bayan Şahıs(03:05) : Hastayım diyor Heval ama yani arkadaş tedavi de olmuyor hastayım diyor. birde şu var aslında arkadaşın yeri değişirse daha iyi olur onun açısından çünkü mesela Kağıthanededir sadece arkadaş çağlayanda çalışıyor ve Çağlayan da yıllardır çalışıyor arkadaş zorlanıyor.

ŞEYHMUS KALKAN(03:34) :Peki değiştirilebilir mi öyle koşulları var mı?

Y2 Bayan Şahıs(03:37) :İşte ben görüşecektim onunla bazı özellikle bu tür şeyler için de kendisi memlekete gitti o yüzden görüşemedim. Döndüğünde görüşmeyi düşünüyorum.

ŞEYHMUS KALKAN(03:50) :neyse yani artık yürütme toplantılarına çağırmayacağız gidip birebir görüşeceğiz (Anlaşılmadı…)Zeki şahin

Yunus akbaş (04:15):ben daha önce görüştüm arkadaşla. (Anlaşılmadı…)Arkadaşlar biliyor zaten rahatsızlığı var gerçekten ciddi rahatsızlığı var. Hastaneye kaldırılıyor. Bizlerde şahit olduk. Onun içinde arkadaş zaten daha öncede konuşmuştuk. Bir iki sefer ben toplantıya çağırdım. Dedi ben gelemiyorum. Arkadaş yerel şekilde daha iyi olduğunu söyledi. Arkadaşla siz konuşsanız daha iyi olur. Yani diğer arkadaşlarla birlikte daha iyi olur. Çünkü burada da tartışmaya gerek yok bence.

ŞEYHMUS KALKAN(05:18) :Yani o arkadaşın durumu (Anlaşılmadı…) çalışmaların içinde olan bir arkadaş değil o işi yapamaz

Yunus AKBAŞ (05:30) :tamam o zaman şey yapılır yerel de değerlendirilir. Yerel de değerlendirilirse daha iyi olur.(Anlaşılmadı…)

Hüsnü ÇETİN (05:55):bende bir şey söyleyebilirmiyim. Şimdi bu arkadaşla(Anlaşılmadı…)birlikte çalıştık. bu arkadaşı Kağıthane ye verdiler. Sonra Kağıthane den alındıktan sonra yani Şişli ye verdiler Ondan sonra arkadaşta bir kırılma oldu. Sonra Beşiktaş’a verdiler. Sonra Zeytinburnu’na verdiler. Kâğıthane’den alındıktan sonra bir kırılma oldu. Anlatabiliyor muyum? Ama böyle bir sıkıntıdan dolayı Ben arkadaşların sağlık durumlarına o kadar katılmıyorum, sağlık şeyi var ama o kadar ciddi değil. Arkadaşlar her adım da biz hastaneye gittik. İlgilendik.(Anlaşılmadı…)ama arkadaşta bir daralma olduğu bir kırılma olduğu anlatabiliyor muyum öyle bir durum söz konusu yani arkadaşı yürütmede değil de yerel grupta değerlendirebiliriz.

ŞEYHMUS KALKAN(07:35) :biz şuanda arkadaşları buradan anlıyoruz. yerel içinde arkadaşlarla görüştüreceğiz.bu ayrı bir aşamadır. Biz şimdi yürütmeden konuşuyoruz.

X6 Erkek Şahıs(08:00) : Birgün Zeytinburnu’nda bugün biz birlikte çalışacaktık. Arkadaşı üç sefer aradım aramama rağmen arkadaş gelmedi. Arkadaş gelmedi hatta bir ara özellikle ısrar ettim hani dedim gel yardımcı ol sonra geldim gittim yine gelmediarkadaş.

Y3 Bayan Şahıs(08:27) :2 hafta önce yaptığımız toplantıya arkadaş kendiside katılmıştı bu soru kendisine yine soruldu ben hastalandım falan bahane yerelde olursa iyi olur. Arkadaşların dediği gibi arkadaş hastaneden çıkmıyor bazı noktalarda Gerçekten (Anlaşılmadı…)

ŞEYHMUS KALKAN(08:59) : Şimdi biz bunları somutlaştıralım da. Biz bir komisyon yapacağız. Birkaç tane arkadaşı komisyon şeklinde yapacağız ki bu arkadaşla görüşecekler. Bizim adımıza Tamam. Sonra Sonuçları elbetteki yapıyla bir takım (Anlaşılmadı…)hepimizin başı ağrır. (Anlaşılmadı…)İstediği zaman bizim meselaaslında biz suçlamıyoruz çünkü biz biliyoruz ama onun için yürütmedeki arkadaşlar(Anlaşılmadı…) hepimiz için geçerli önümüzdeki dönem(Anlaşılmadı…)

X7 Erkek Şahıs(10:24)·:Bir şey diyebilir miyim? Arkadaş az önce de çağırdım dedim gel geldi arkadaş kimseye hiç bir şey söylemeden gitti. (Anlaşılmadı…) arkadaşlara şuan Beyoğlu olarak ta arkadaşlar kurumlardan geldiler. Arkadaşın meclisten doğru geldi ya. Yerelden arkadaş yerelde olarak önerildi. O delege boyutu ile geldiği takdirde kendisinin yürütmeye verildi. Arkadaş ilk başta bazı çatışmalarımız oldu daha sonra komple çatışmalarımız oldu. onun için bu şeyi rapor olarak verdiler şimdi dediki tamam dedi ben gelirim o raporlar da dosyanın içerisinde kayboldu.(Anlaşılmadı…)Çalışmada olmayan bir kişi yürütmede nasıl yer alabilir delege nasıl yer alabilir onu ben anlamış değilim onun için o günden sonra arkadaşlar bunu tartışıyorlar. Tartışmaya da Gerekte yok yani ilçede çalışması lazımken 6-7 aydır arkadaş ilçenin çalışmalarında yok.(Anlaşılmadı…)

ŞEYHMUS KALKAN(12:23) :(Anlaşılmadı…) arkadaşın durumu açıktır yani arkadaşın bu saatten sonra arkadaşın yürütme yer alması bana göre doğru da değildir. Olsa dahi kendi şunu söylese dahi deseki ben bundan sonra özeleştirimi veriyorum çalışmalara dahil oluyorum dese dahi bu arkadaşın yerel de değerlendirilmesi lazım. (Anlaşılmadı…) görüyorsunuz ne bir toplantıya katılıyor ne bir çalışmanın içerisinde yer alıyor. Hiçbir eylem ve etkinlikte yer almıyor. Biraz da sanki bana öyle geliyor ki yaşam şeysi biraz bizden uzak gibi yani yaşam tarzı bizden uzak gibi Yani yürütmeye elverişli değil. Arkadaşlar çok tartıştık bu durumu. (Anlaşılmadı…)Yer almaması konusunda ben çok şeyim yani. Farklı bir şey söyleyeni olan var mı? senin soy ismin neydi?

X8 Erkek Şahıs X (13:35) : Aydın.Ben her koşulda varım ha her koşulda varım.

ŞEYHMUS KALKAN(13:53) :Dilek

X9 Erkek Şahıs (13:59) : ben aktardım ona ben ulaştım ona bana dedi ki ben gelmeyeceğim. Gelmemesinin sebebi de dedi ki geçen haftaki toplantıda bana ulaşmamışsanız onun için bende bu hafta gelmeyeceğim. Dedi ki geçen toplantıda beni çağırmamışsınız tamam ulan Dedim ki gel sana ulaşmayanı eleştir, sana ulaşmayan arkadaşı eleştir dedi ki yok ben bu sefer böyle yapmasam bana bir daha böyle yaparlar. O şekilde bana cevap verdi.bir daha ki toplantıya gelecek yani(Anlaşılmadı…)

X10 Erkek Şahıs (14:47) :2-3 sefer ben onu aradım telefonunu aldım ya dün akşam bende söyledim dedim yarın orda görüşürüz Çarşamba günü bizim şeyimiz var dedi ne sen söyledin ne ben duydum. Aynen öyle

X10 Erkek Şahıs (15:05) :arkadaşın bi tepkisi var yani değişen bişe yok neyse bunu sonra konuşuruz. Aydın abi

X11 Erkek Şahıs (15:28) : Benim açımdan bir sorun yok arkadaşların eleştirileri varsa alabilirim. çünkü Sultangazi desorunlarımız var yani çok güçlü çok ciddi olan sorumlarımız var. potansiyelimizin de gücümüzün de yoğun olduğu bir yer. Şunu söyleyeyim kendimden yana kaygım yok ama Örgütten yana kaygım şu. Alanın benden istediği çabayı emeği gerektiren çabayı ben sarf edemiyorum açıkçası. Şimdi işin başka bir yerde evim çok başka bir yerde orası çok uzak bir yer çok parçalı bir durum yani öyle söyleyim buda, alana yeterince yoğunlaşmamı engelliyor. Çok üstün bir çaba gerektiren durum gerekiyor. Ciddi bir müdahale lazım oraya.(Orada bulunan şahıslardan biri bunu birlikte değerlendiririz dedi) Benim kaygım Kendimden dolayı kaygım da yani. Sıkıntı yok yani Arkadaşlar uygun görürse daha yakın bir yerde(Anlaşılmadı…)

X 12 Erkek Şahıs(17:30): Reşit Yüce

X13 Erkek Şahıs (17:40) : Reşit arkadaşı tanımadığımız için değerlendirme yapamıyoruz. Reşit YÜCE için (Anlaşılmadı…) yani geldiği zaman da (Anlaşılmadı…)vakit kaybetmemiz gerekiyor. Bana göre reşit arkadaşında

(18:03 ve 19:37 arası sesler kısık ve parça parça gelmekte bu yüzden anlaşılmamaktadır.)

X14 Erkek Şahıs (19:37) : Arkadaşı kongreye kadar idare etmemiz lazım arkadaş ilçenin bütün sorunlarını o üstüne alıyor. İlçedeki bütün çalışmaları o yürütüyor yapıyor saymanlığı, ilçe başkanlığı, eş başkanlığı hepsini o yapıyor.

X15 Erkek Şahıs (19:51) : hangi ilçe

X16 Erkek Şahıs (19:53) :Kağıthane

X15 Erkek Şahıs (20:03) : yani kalması gerekiyor değil mi

X16 Erkek Şahıs (20:06) :kalması gerekiyor

(Anlaşılmadı…)20:56’ya kadar sesler dağınık ve kısık gelmesinden dolayı anlaşılmadı.

X17 Erkek Şahıs(20:56): Murat arkadaş mı ?(Anlaşılmadı…)

X18 Erkek Şahıs(21:19):toplantıya katılmamış(Anlaşılmadı…)

X18 Erkek Şahıs(21:23):Yani arkadaş eleştiren bir arkadaş çalışmaları partinin durumunu partiyi çok eleştiriyor. Ama çalışıyor yani arkadaş toplantılara %90 oranında katılıyor. Beyoğlu’nda nasıl çalışıyorsa arkadaş ta öyle karakteri de iyimiş. Bir sıkıntı yok yani. Toplantıdan toplantıya kalıyoruz arkadaşlar.(Anlaşılmadı…)

X19 Erkek Şahıs(22:22):Öyle bir şey vardı. Ben sana söyleyeyim. Şuan bizim çalışan arkadaşımız güzel bir çalışma yürütüyordu. Sonra bir arkadaş çalışmalarda kendini şey yaptı. Bizim yerelde ilçede çalışan bir arkadaş (Anlaşılmadı…) doğruda değildir. Tartışma konusunda Murat arkadaş hakkında (Anlaşılmadı…) bu delege boyutu diyor ki biz burada delege seçmedik niye mademki il seçebiliyor niye halka getiriyor bize getiriyor bu iyi bir sorun olmuş şu anda (Anlaşılmadı…) onu da çözmeye çalışacağız.

X20 Erkek Şahıs(23:21):arkadaşa güveniyoruz yani kalan arkadaşları da şu şekilde yarın mesela diyelim ki bir sonra ki toplantıda hangi arkadaşın hakkında ne diyorsun (Anlaşılmadı…) cezaevi ziyareti dönüşü kaza yapan 2 arkadaş vefat etmiş (Anlaşılmadı…)yolda kaza yapmışlar (Anlaşılmadı…) konuşacağız

X19 Erkek Şahıs(24:34):kadın arkadaşı gönderemiyoruz diyor, kadın arkadaşlar bizden habersiz birşey paylaşmadan kendi başlarına yapıyorlar

X20 Erkek Şahıs(24:42):(Anlaşılmadı…) dolayısı ile burada dakesinlikle bu hata neticesindeusul hatası var

X19 Erkek Şahıs(24:34): hatta yürütmenin de bu kararı destekçisi var kadın arkadaşta bunu dile getirebilir (Anlaşılmadı…)

X20 Erkek Şahıs(25:00): şöyle söyleyeyim şimdi burayla hukuku olan bir arkadaşın farklı biryerde alanda çalışma gibi bişeyhiç kimse çalışamaz

X19 Erkek Şahıs(25:14): tamam seçilmiş bende çalışanı değil miyim?

X20 Erkek Şahıs(25:15): Tamam diyorum bak şey olmaması gerekiyordu şimdi biz bu eleştiriyi yaptık (Anlaşılmadı…)toplantısında da yaptık. kadın yapsın deyip kendisi bu eleştiriyi aldı. Böyle bişeyi yaptık bunu aldı yani onun için biz burada daha çok şey yapacağımız (Anlaşılmadı…)

X19 Erkek Şahıs(25:36):tamam işte mesela yapacağımız şey nedir yoldaşlık biz bunu tartıştıkça şey yapabiliriz bende çalışmada ve yürütmede de yer alabilirim yani öyle bişey varmı yok (Anlaşılmadı…)

X20 Erkek Şahıs(25:50): İşte onun için diyoruz ki arkadaşı bu şekilde çıkardık diyorum. Yani hakikaten %90’nına katılmıyordu.

Hepsi aynı anda konuşmakta ne söyledikleri anlaşılmamaktadır.
X21 Erkek Şahıs(26:14): Bu arkadaş zaten o günün şey olduğundan kaynaklı siyasi partinden de bizi 2-3 geldi ziyaret etmeye açıkçası ordan da çalışmalardan çekildi bu arkadaş bir kaç sefer toplantıya katıldı çalışmalardan çekildi. (Anlaşılmadı…) Uzun bir süre ses anlaşılmıyor.

X22 Erkek Şahıs(29:20): tamam arkadaşlar şimdi bundan sonra ki toplantılarımızda (Anlaşılmadı…) arkadaşlar tabi ki burada ki arkadaşlardan arkadaş var ,onun dışındaÜZEYİR arkadaş var (Anlaşılmadı…)

X23 Erkek Şahıs(29:52):şey yok mu ?Abdulvahap

X22 Erkek Şahıs(29:59): Ben size söyleyeyim. Mehmet BEYAZİT, Süreyya BALCI, (Anlaşılmadı…) Musap, Hüseyin AKBABA (Anlaşılmadı…) Üzeyir KUTLUP, Müjdat AYGÜN, Hacı Hüseyin BAŞAR, Ayşe AYDOĞAN, Hüsnü ÇETİN bide ben tamam diğer arkadaşlar bundan sonraki işlerdeki jüri üyelerimiz diğer arkadaşlarla da diyelim ki 1,2,3,4,5 arkadaşla da biz görüşelim şimdi biz bunlarla nasıl konuşalım. (Anlaşılmadı…)

X24 Erkek Şahıs(30:56):(Anlaşılmadı…)AYŞE hevale söylensin

Y2 Bayan Şahıs(30:59) :Bende birşey söyleyebilir miyim.hafta sonu konuştuğumuzda (Anlaşılmadı…) gidecekti ya(Anlaşılmadı…)gelmediler yani

X24 Erkek Şahıs(31:10):Tamam ben haberleşiriz yine tamam benim önerim (Anlaşılmadı…)çağırdığımız arkadaş gelmediyse bi sefer daha çağırmanın bir anlamı kalmıyor çok ciddi bir mazereti yoksa. Çağırılmasına rağmen gelmiyorsa çünkü sonuçta bizim de çağırmamız gerekiyor ama buradaki arkadaşlar inisiyatifi bize verdi. Değil mi. Biz bunlarla görüşeceğiz yani. Yürütme zaten biziz.
Bölüm2

ŞEYHMUS KALKAN(00:00) : tartışacağız. anlaşıldı mı? Şimdi biz bunu somutlaştıracak kararlar alacağız. 2.si biz bunu bitireceğiz sonuçta ne kadar gitsek yetmiyor. (Anlaşılmadı…)sürecin hızlı olduğunu biliyoruz. Bu korkuyla değerlendirme yapmaya gerek yok. Daha çok biz karalama yöntemiyle yani (Anlaşılmadı…) bu tartışmalara gerçekten bize fırsat verilmesinden kaynaklı olabilir ki (Anlaşılmadı…) bizim birbirimize karşı olan tutumlarımız görevimiz olabilir yerele ilişkin elbette ki değerlendirmelerimiz olabilir. Bunları yani 2. Bölgenin şu andaki durumu bütün arkadaşların haberi olması gerekiyor. Ama süreç çok hızlı yani hakikaten yetişemiyoruz. Yetişemiyoruz ama bunun yanında işte gerçekten yürütmenin de yetişmesi gerekiyor. Yürütmedeki arkadaşlar var olan sorumluluğu ve yetkiyi alması gerekiyor. Yani yetki ile birlikte sorumluluğu da alması gerekiyor. Ama ne yazık ki hepimizde böyle hani kaynaşmış bir şey var yani niyetten bağımsızda olsak. Biz hani sadece yetkiyi götürüyoruz sorumluluğu bırakıyoruz. Zaten sorumluluğu tartışmamız gerekiyor. Yani eğer bir arkadaşımız bir yere bırakıyorsa o arkadaş (Anlaşılmadı…) o arkadaş örgüt adına bakacak. Bu arkadaş şimdi sorun gerçekten sadece buraya gelenlerin sorunu değildir. Bizimde gerçekten ben kendimizi kabul ettirme sorumluluğumuz var. (Anlaşılmadı…) Kısacası şunu diyelim mi mesela eylemsellik boyutu çok önemli şu anda (Anlaşılmadı…) devletin tutumu, Kürtlere yönelik inkar ve imha operasyonları bura net ve tartışmasızdır. Eğer gerçekten hala daha bugün dahi eğer kandil bombalanıyorsa bilki bunun nedeni sadece devletin tutumu değildir. Devletin bakanlığı değildir. Kesinlikle değildir. Bakarsak kendimizi kandırmış olacağız. Biz daha çok bizim önümüzden geçebilecek engeli çıkarmamız lazım bu nettir yani. Hala bireysel olarak uğraştığımızdan hala Sürecin hassasiyetini bilmediğimiz den. Hala bizden istenen emeği vermediğimizden almadığımızdan bu süreç bu tutumlarla diğer yaklaşımlarla kazanılacak bir süreç değildir. Şimdi çok önemli değil mi arkadaşlar yani bugün KCK’nin (Anlaşılmadı…) kuşku duyabiliyorsak bütün Kürtlerin şuan da ayakta olması lazım.Hakikaten hepimizin artık 1 saat dahi olsa durmamamız gerekiyor. Yani normal olarak ta gerçekten rahatsız olma zamanıdır. Elbette ki hani şimdi bir tarafta o dururken bir tarafta da (Anlaşılmadı…)bütün Kürt kadınlarını başlarında tutuyor. Şimdi bunu istediğimiz şeyi kazanmak adına (Anlaşılmadı…)onun için iş açmayı yürütmememiz gerekiyor şunu net olarak söyleyeyim.(Anlaşılmadı…) Elbette ki bunlar olacaktır. Şimdi bütün arkadaşlarımız şunu bilmeli ve şu sorumlulukla hareket etmeli. Şimdiye kadar var olan taktikler bizi kurtarmamışsa bundan sonraki taktiğimizi katlandırmalıyız. Gittiğimiz heryerde çözüm mekanizması olabilmeliyiz. Arkadaşlarımıza güç katmalıyız ve şunu söylüyorum yani böyle bir süreç 100 yıllık kaybedilen bir süreçtir. Hani 25 sefer kaybetti nasıl olsa 1 sefer daha kaybedecek de değiliz yani o elbette ki işin şey boyutu. Ama Kürtler kaybederse hani Kürtlerin kaybetmesi demek 100 yılı kaybetmek demektir. Şimdi böyle bir tehlike karşısında bütün arkadaşlar birbirimizden şunu istemeliyiz. Hakikaten durumu iyi olan arkadaşlar kendi geçimini yapan arkadaşların çalışması lazım diyorum yani yani çalışmasa eğer o aile ile ilgili ciddi bir sıkıntı yaratmıyorsa bu arkadaşların çalışması lazımdır. Ya da diyelim ki eğer çalışmak durumundasın (Anlaşılmadı…) her akşam kendi emeği ile çalışmalıdır. Gerekirse gereken yerlere giderek alan çalışması yapmalıdır. Hani şu şekilde (Anlaşılmadı…) böyle gittiğimiz zaman hem yerel bizi kabul etmiyor. Yani bizim söylediğimizi dikkate almıyor. Hem de oradan iş çıkmıyor. Onun için bizim oraya haber verip çalışma götürdüğümüzde oradan gidip sonuç almak zorundayız. Gideceğiz oradan sonuç alacağız. (Anlaşılmadı…) yıkacağız yani kim olursa olsun yönetim midir. Başkan mıdır. Kimse Kişimidir. Araç mıdır. buradaki arkadaşlar bu inisiyatifi kullanacaklar. İnisiyatifi de hiç kesinlikle Burada ki hareket bu inisiyatifi veriyorsa biz de bunu kullanacağız. Hata yapmaktan kesinlikli korkmayacağız. Gidip hata yapacağız. Bizim hesabı verebileceğimiz bir durum karşısında hata yaptıysak. Evet buyurun Hesap verebiliyorsak yapalım. Yarın bir gün kimse size şunu demez. Niye sen bu başkanı kovdun. Gitsin heval gitsin eğer gitmesi yararlıysa gitsin. Yani bu halk bu başkanın yerini dolduracaktır yani ama ne yapalım gece gündüz çalışmamız gerekiyor. Yani işin o tarafını söylemiyorum. hatta Biz bu sürece atlattık mı özgürlük gelecek yani bu kadar konuşuyorum. Bunu atlatmamız gerekiyor. Ya atlatacağız ya atlatacağız şimdi (Anlaşılmadı…) bilmen için emek sarf etmek gerekiyor. Ciddi korkuları yenmek gerekiyor. Yani Tutuklamasından bedel ödemekten korkmayacaksın yani. Onurlu bir yaşam için mücadele ediliyorsa bu bedeli almamız gerekiyor. Geriye kalan ne kalıyor bunun ötesinde ne var ne kalıyor bize umutsuz bir yaşam kalıyor. Eğer bizim Kaygılarımız, korkularımız umutsuz bir yaşam içinse ayrı birşeydir. Ha çok somut konuşuyorum yani bilmiyorum çok somut böyle gerçekten de hani birbirlerimizle bundan sonra böyle hareket etmeliyiz. Hergün alanlarda olmalıyız. Yürütmede ki arkadaşlar her gün öncülük yapmalı yapmalıdır yani (09:21)yo ben sözcüyüm değilim eğer sözcüyse ve bu süreçte eğer(Anlaşılmadı…) kadar aramıyorsa ve elinde taş yoksa sözcülükten dahi kuşkulanmak gerekiyor. Eğer yürütmeysen (Anlaşılmadı…) değilsen onu düşünemiyorsan umurun da değilse yürütmeden kurtulman gerekiyor. Şunu net bir şekilde söylüyorum. Heval ben yürütmeye laik değilim. Bu halka laik değilim. Diyen böyle bir süreçtir. Yani gizli saklı bir şey kalmamıştır. Bununla ilgili olan bu hassasiyete şu şekilde yaklaşıyoruz. DTK’nın başlattığı bir eylem tecrite yönelik bir eylem listesi çıkarmış. Çarşamba ve cumartesi günleri önderlikle görüş sağlanana kadar Çarşamba ve cumartesi günleri (Anlaşılmadı…) başlayacak. Elbette ki buradaki arkadaşlar korktuğu için söylemiyorum. Ya da şey yapmıyorum. Burada Siyasi partilerin (Anlaşılmadı…) yapacağı çok meşrudur. Bugün BDP gidip önderlikle görüşme talebinde bulunuyor. Bugün BDP yani büyük bir ihtimalle arkadaşlar açıklama şey siz bir halkın önderini tutuklayamazınız. İşte meşrulaştıracağız, hatta BDP’nin kongresinde (Anlaşılmadı…) çözüme kavuşacak şimdi bu işin hukuksal boyutu. Biz bunu yapacağız. Her çarşamba ve cumartesi günü (Anlaşılmadı…) çıkaracağız, biz bu Çarşamba günü çıkaramadık çıkarmadığımız için cumartesi günü her bölgeden birer tane (Anlaşılmadı…) 4 tane çıkaracak 2 tanesi 3.Bölgeden 1 tanesi 1.Bölgeden 1 tanesi de 2. bölgeden 2.Bölge Okmeydanı’nda olacak komple katılacak ilçe başkanlarıyla bir toplantı yapıldı. çok kitlesel geçmek zorunda ve o basın açıklamasıyla olacak yürüyüş ile birlikte basın açıklaması da siyasi parti bünyesi altında yapılacak çok kitlesel geçmek zorunda eğer gerçekten kitlesel geçerse biz mesajımızı doğru temelde verirsek önderlikte görüşünü (Anlaşılmadı…) onun için her arkadaş alana gitmeli alanlarda kitlesel bunun geçmesi elinizden ne geliyorsa kendimi katılır. Sadece (Anlaşılmadı…) yapalım. Çalışmalardan haberimiz olsun ne kadar çalışacak kaç kişi çalışacak ve cumartesi günü saat 15:00’te Okmeydanı’ndaki alan yürüyüşümüze basın açıklamamıza herkes en az 3 kişi getirsin en az onun için (Anlaşılmadı…) gerçekten 2.Bölge için çok güçlü bir bölge (Anlaşılmadı…) ama bunun çalışmasını yapabilmemiz için başta bizim ona göre kendimizi motive etmemiz gerekiyor. Kendimizi ona göre ikna edeceğiz. Yani evet biz oraya 3-4 kişi getireceğiz. Ona inanacağız. İnandıktan sonra bunun çalışmasını yapabiliriz ve bir başkasını ikna edebiliriz. Şuanda ki konu sadece bu diğerleri için işte çarşamba ve cumartesi günleri için daha sonra ki toplantılarımızda tartışacağız bunları konuşacağız. Nasıl yapacağız nerde yapacağız. Hani planlamasıyla ilgili bunu da bir sonraki toplantıda tartışacağız. Bide şey var mesela yarın ki burada Amerika dan gelen arkadaş tam olarak ta bilmiyorum ama işte Amerika’da film çekmiş (Anlaşılmadı…) bu herhalde Demokratik Özerklikle ilgili olan durumu tartışacağız. İşte onların karşılığında sempati(Anlaşılmadı…) kültürel özelliklere olan yaklaşım nelerdir. Mesela buradaki durumlar nelerdir. Yani bununla ilgili sorular sorabilirler. bu saat 5 te burada yani ilde olacak konferans salonunda olacak Yarın Saat 5 te onun için yürütmedeki arkadaşların(Anlaşılmadı…) konferanstır. Konferans tipinde olacak Çevirmeni falan da gelecek bu telsizler şunlar bunlar gelecek bu kulaklık ya o gerek teknik boyutu da hani bizim daha çok burada olmamız gerekiyor. yani biz şunu söyleyebildik bakalım beklide tartışılır. Karar alınması gerekiyor. ama bazı şeyler acil geliştiği için bir araya geldiğimizden dolayı kararda vermek zorundayız. Biz bu şekilde karar verdik. Biz dedik ki yürütmeler katılsın yani bu işi bilen sistemi anlamış en az yetersiz eksik te olsa anlayan arkadaşlar yürütmedeki arkadaşlardır. Kadın yapısından gelecek olan arkadaşlar vardır. bide yerellerde işte sözcülükte yani yürütmedeki arkadaşlara Meclislerimizden kurulu bu işi yapacak arkadaşlara haber verecek yarın saat 5 te burada olmaları gerekiyor. Başka biz yani arkadaşlar katılmaları gerekiyor. çok önemliSonuçta çok önemli bir tanınmış birisidir. Bunun organizesini zaten akademi yapıyor.yani bizimile birlikte onun için bizim de olmamızı istediler. (Anlaşılmadı…) onun için yürütmeyi burada ki yürütmede katılmalı. Meclislerimizin yürütmeleri de katılmalı. Sözcülerimizin yürütmeleri (Anlaşılmadı…) Şimdi planlamalar bunlardı arkadaşlar planlamayla ilgili sormak istediğiniz bir şey var mı?



Dostları ilə paylaş:
1   ...   51   52   53   54   55   56   57   58   ...   278


Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©genderi.org 2017
rəhbərliyinə müraciət

    Ana səhifə